עמוד:24

ב א עִם הַמוֹרה מְחַבְּרִים בְּעֶזְרַת 10 עַל יְשַׁר הַמִסְפָּרִים פִּתְרוּ אֶת הַתַרְגִילִים בְּעֶזְרַת קְפִיצוֹת דֶרֶךְ 10 עַל יְשַׁר הַמִסְפָּרִים . 4 . אֲנִי קוֹפֶצֶת קָדִימָה עַל יְשַׁר הַמִסְפָּרִים קְפִיצָה אַחַת שֶׁל 2 כְּדֵי לְהַגִיעַ לְ- 10 . דִיוּן : לאן הגיעה מיכל ? הסבירו את הדרך שלה . דִיוּן = 6 + 8 מִיכַל פּוֹתֶרֶת אֶת הַתַרְגִיל : 2 4 2 10 11 136 20 19 18 17 16 15 8 127 4 143 95 2 1 0 10 11 136 20 19 18 17 16 15 8 127 4 143 95 2 1 0 10 11 136 20 19 18 17 16 15 8 127 4 143 95 2 1 0 10 11 136 20 19 18 17 16 15 8 127 4 143 95 2 1 0 = 8 + 4 = 5 + 9 וְאָז נִשְׁאָר לִי לִקְפֹּץ עוֹד קְפִיצָה שֶׁל 4 . ב . נֶעֱזָרִים בְּ- 10 24 יש לוודא שהתלמידים מונים את המרווחים על הישר ולא את השנתות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר