עמוד:7

שִׂימוּ לֵב : בְּלוּחַ הַחִבּוּר הַזֶה יֵשׁ שְׁתֵי שׁוּרוֹת . הַשְׁלִימוּ . 4 . מכינים כף יד ציוד : דפים צבעוניים, כלי כתיבה, דבק, מספריים ומקל של ארטיק או שיפוד כל תלמיד ותלמידה מניחים את כף היד שלהם כשאצבעותיהם פרוסות על הדף . ביד השנייה או בעזרת חבר או חברה מסרטטים את קו המתאר של כף היד . גוזרים את סרטוט כף היד על פי קו המתאר . צובעים, מקשטים ומדביקים את כף היד על שיפוד או על מקל הארטיק . מציגים לתלמידים תרגילי חיבור וחיסור שבהם אחד החלקים הוא 5 . פותרים את התרגילים בעזרת כף היד שהכינו ובעזרת כפות הידיים של התלמידים . לדוגמה את התרגיל = 5 + 8 אפשר להציג כמו אדם, כך : בִּשְׁבִיל הַחֲוָיָה כַּמָה אֶצְבָּעוֹת יֵשׁ ? + 896 5 10 כִּתְבוּ אֶת הָאוֹת שֶׁל כָּל חֵלֶק בַּמָקוֹם הַמַתְאִים בַּצִיוּר . נְקֻדַת מַבָּט ג ד ב א מִשֶׁלָכֶם א . אַחַד הַחֲלָקִים הוּא 5 77

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר