עמוד:123

עִם הַמוֹרה יוצרים מצולעים סימטריים ציוד : דפים חלקים כל תלמיד ותלמידה מקפלים את הדף שלהם לשניים . על צד אחד מציירים בעיפרון ובסרגל מצולע שאחת הצלעות שלו נמצאת על קו הקיפול . כותבים על המצולע את הסוג שלו . גוזרים את המצולע, פותחים ובודקים איזה מצולע התקבל . כותבים את הסוג שלו על הצורה הפתוחה . בִּשְׁבִיל הַחֲוָיָה הַיְלָדִים נִשְׁאֲלוּ לְאֵילוּ מֵהַמְצֻלָעִים הָאֵלֶה יֵשׁ תְכוּנָה מְשֻׁתֶפֶת וּמַהִי . מְצֻלָעִים א וְ-ג הֵם מְרֻבָּעִים . מְצֻלָעִים א וּ-ב סִימֶטְרִיִים . גַם בִּמְצֻלָע א וְגַם בִּמְצֻלָע ב כָּל הַצְלָעוֹת שָׁווֹת . דִיוּן : מי מהילדים צודק ? דִיוּן א . תְכוּנוֹת שֶׁל מְצֻלָעִים 123 גב א

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר