|
עמוד:86
למורה | אחרי שהתלמידים קוראים את התוכניות של הדמויות המצוירות בסעיף א, כדאי לשאול על כמה דמויות מצוירות מה הן עושות בחופש הגדול, למשל : מה רון עושה בחופש הגדול ? ותלמיד או תלמידה יענו : בחופש הגדול רון קורא הרבה ספרים . שואלים כמה תלמידים מה הם עושים בחופש הגדול, ולאחר מכן מבקשים מהם ( ובמידת הצורך עוזרים להם ) לכתוב את תשובותיהם בסעיף ב . א . מָה הֵם עוֹשִׂים בַּחוֹפֶשׁ הַגָדוֹל ? קִרְאוּ . אֵין בֵּית סֵפֶר ! אֲנַחְנוּ לֹא לוֹמְדִים ! מָחָר הַחוֹפֶשׁ הַגָדוֹל ! ב . מָה אַתֶם עוֹשִׂים בַּחוֹפֶשׁ הַגָדוֹל ? כִּתְבוּ . בַּחוֹפֶשׁ הַגָדוֹל אֲנִי נוֹסֵעַ לְטִיוּלִים עִם הַמִשְׁפָּחָה שֶׁלִי . אֲנִי הוֹלֶכֶת לַיָם . בַּחוֹפֶשׁ הַגָדוֹל אֲנִי לוֹמֶדֶת טֵנִיס . אֲנִי קוֹרֵא הַרְבֵּה סְפָרִים . בַּחוּפֶשׁ הַגָדוּל אֲנִי בַּחוֹפֶשׁ הַגָדוֹל אֲנִי בּוֹנֶה עִם אַבָּא בַּיִת עַל הָעֵץ בַּגִינָה . אֲנִי נוֹסַעַת לְסָבְתָא שֶׁלִי . 86
|
|