|
עמוד:83
עמוד 1 הַמִילִים שֶׁלָנוּ | פֶּרֶק 3 : סְפָרִים וְסִיפּוּרִים למורה | במהלך לימוד הפרק או בסיומו עוברים עם התלמידים על משמעות המילים והמבעים, מתרגמים אותם יחד לשפת האם של התלמידים, והתלמידים כותבים כל תרגום במקום המתאים . כדאי להיעזר בהצעות לפעילויות על המילים המופיעות במדריך למורה . ל לְאָן ? לַיְלָה ב בּוֹקֶר מ מְסַפֵּר, מְסַפֶּרֶת מַצְחִיק, מַצְחִיקָה מַפְחִיד, מַפְחִידָה ה הַרְבֵּה י יָשֵׁן, יְשֵׁנָה סִפְרִייָה סִפְרִייָה ס סִיפּוּר 83
|

|