|
עמוד:58
עמוד 1 הַשְׁלִימוּ . יובל גל ליאת נִיר רון ליאת תמר פֶּרַח פְּרָחִים יֶלֶד יְלָדִים מָה מַתְאִים ? מִתְחוּ קַו . למורה | בראש העמוד, תחת הכותרת "ילדים", נראים שלושה בנים . כדאי להגיד לתלמידים שגם אילו היו מוצגים באיור בנים ובנות - היינו אומרים "ילדים" . כדאי להדגים על תלמידים בכיתה, למשל : שרה - ילדה, דוד - ילד, שרה ודוד - ילדים . בפעילות השנייה התלמידים צריכים להשלים את צורת היחיד או את צורת הרבים . מכאן ואילך כדאי לעודד את התלמידים לכתוב בכתב יד, כי הם כבר למדו את כל האותיות . צְבָעִיםכְּלָבִים גְזָרִיםשְׁקָלִיםסְפָרִיםדְגָלִים יֶלֶד סְפָרִים דְגָלִים כֶּלֶב יְלָדִים גְזָרִים שֶׁקֶל פְּרָחִים בְּגָדִים 58
|
|