|
עמוד:8
הַצָעִיף הֲכִי קָצָר הַזָנָב הֲכִי אָרוֹךְ הַכּוֹבַע הֲכִי קָטָן הָעֵץ הֲכִי גָדוֹל הַפִּיצָה הֲכִי קְטַנָה הַמִיטָה הֲכִי גְדוֹלָה הַקִיפוּ . למורה | כל אחד מהפריטים מופיע בציור בכמה גדלים, והתלמידים צריכים להקיף את הפריט המתאים לפי התיאור שלמעלה . אחר כך אפשר לבקש מהם להצביע על פריטים בכיתה שאפשר לתאר אותם בעזרת הצירופים "הכי גדול", "הכי קטן", "הכי ארוך", "הכי קצר" וכו' . מִי רוֹכֶבֶת הֲכִי מַהֵר ? מִי רָץ הֲכִי מַהֵר ? 8
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
|