עמוד:8

הַצָעִיף הֲכִי קָצָר הַזָנָב הֲכִי אָרוֹךְ הַכּוֹבַע הֲכִי קָטָן הָעֵץ הֲכִי גָדוֹל הַפִּיצָה הֲכִי קְטַנָה הַמִיטָה הֲכִי גְדוֹלָה הַקִיפוּ . למורה | כל אחד מהפריטים מופיע בציור בכמה גדלים, והתלמידים צריכים להקיף את הפריט המתאים לפי התיאור שלמעלה . אחר כך אפשר לבקש מהם להצביע על פריטים בכיתה שאפשר לתאר אותם בעזרת הצירופים "הכי גדול", "הכי קטן", "הכי ארוך", "הכי קצר" וכו' . מִי רוֹכֶבֶת הֲכִי מַהֵר ? מִי רָץ הֲכִי מַהֵר ? 8

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר