|
עמוד:89
צָרִיךְ אוֹ לֹא צָרִיךְ ? הַשְׁלִימוּ . למורה | אחרי שהתלמידים משלימים את המשפטים, מבקשים מהם לקרוא אותם בקול ולנסות להגיד על כל משפט מה עוד צריך או לא צריך . אַבָּא עוֹשֶׂה סָלָט . הוּא עַגְבָנִייָה, חַסָה, פִּלְפֵּל . סָבְתָא וְאִימָא עוֹשׂוֹת מִיץ תַפּוּזִים . הֵן בָּנָנוֹת . רוֹן וְיוּבַל מְשַׂחֲקִים טֵנִיס . הֵם כַּדוּרֶגֶל . נִיר רוֹצֶה מָרָק . הוּא כַּף . דַפְנָה עוֹשָׂה פִּיצָה . הִיא גְבִינָה . צָרִיךְ | לֹא צָרִיךְ צְרִיכוֹת | לֹא צְרִיכוֹת צְרִיכִים | לֹא צְרִיכִים צָרִיךְ | לֹא צָרִיךְ צְרִיכָה | לֹא צְרִיכָה 89
|

|