|
עמוד:52
עמוד 1 סוּכָּר קָקָאוֹחָלָב עַכְשָׁו הַכּוֹל . מָה אֲנִי עוֹשֶׂה עַכְשָׁו ? אֵין לִי אָח . יֵשׁ לִי אָחוֹת . יֵשׁ לָךְ אָח ? הַשְׁלִימוּ יֵשׁ לִי אוֹ אֵין לִי . למורה | לפני הפעילות כדאי להקנות את המילה "הכול" כמילה עוברת . אפשר לקחת חפץ ולהגיד, למשל : אני לוקחת ספר . אחר כך לקחת עוד חפץ ולהגיד : אני לוקחת מחברת . ואחר כך להניח את החפצים ולקחת הכול ביחד ולהגיד : עכשיו אני לוקחת הכול . סוּכָּר קָקָאוֹ סוּכָּר קָקָאוֹ עַכְשָׁו גַם בִּיסְקְוִיטִים . אוֹי, חָלָב . הַיוֹם אֲנִי עוֹשֶׂה כַּדוּרֵי שׁוֹקוֹלָד . סוּכָּר, קָקָאוֹ, אוֹי, בִּיסְקְוִיטִים . 52
|

|