עמוד:49

הַשְׁלִימוּ שָׂמֵחַ אוֹ שְׂמֵחָה , עָצוּב אוֹ עֲצוּבָה . עֲצוּבָהשָׂמֵחַ יובל ליאת ליאת רון נִיר תמר עלמהעדי גור דַּפְנָה יֵשׁ לִי יוֹם הוּלֶדֶת הַיוֹם ! אֲנִי . יוֹם הוּלֶדֶת , רוֹן ! יֵשׁ לִי אָחוֹת חֲדָשָׁה . אֲנִי . יֵשׁ לִי עֲפִיפוֹן חָדָשׁ . אֲנִי . הַכֶּלֶב לֹא אוֹכֵל . אוּלַי הוּא . דַפְנָה, גַם אַתְ ? הַיוֹם אֲנִי מְטַיֶלֶת עִם אַבָּא . אֲנִי . הַיוֹם אֲנִי חוֹלֶה . אֲנִי . למורה | התלמידים משלימים שמח / ה או עצוב / ה על כל משפט לפי מה שהם מרגישים ( למשל, יש מי ששמח / ה בהולדת אחות ויש מי שעצוב / ה ) . אחר כך מבקשים מהם לקרוא את המשפטים בזוגות ולהציג 49 פנים שמחות או עצובות בהתאם למה שהשלימו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר