|
עמוד:40
מָה נָכוֹן ? סַמְנוּ ✓ . תָמָר אוֹכֶלֶת בָּנָנוֹת . תָמָר קוֹרֵאת סֵפֶר . אִימָא מְדַבֶּרֶת עִם תָמָר . תָמָר מְדַבֶּרֶת עִם קִיפּוֹד . אִימָא מְדַבֶּרֶת עִם קוֹף . תָמָר רוֹאָה קוֹף בַּחֲלוֹם . תָמָר וְהַקוֹף תָמָר קוֹרֵאת סֵפֶר . בַּסֵפֶר הִיא רוֹאָה קוֹף . הַקוֹף יוֹשֵׁב עַל עֵץ וְאוֹכֵל בָּנָנוֹת . פִּתְאוֹם הַקוֹף אוֹמֵר : שָׁלוֹם, תָמָר ! מָה זֶה ? אַתָה מְדַבֵּר ? תָמָר שׁוֹאֶלֶת . כֵּן, הַקוֹף אוֹמֵר . אֲנִי מְדַבֵּר, אֲנִי מְשַׂחֵק וְגַם מְטַיֵל . קוֹף לֹא מְדַבֵּר, תָמָר אוֹמֶרֶת . אַתָה… תָמָר, עִם מִי אַתְ מְדַבֶּרֶת ? אִימָא שׁוֹאֶלֶת . עִם קוֹף, תָמָר אוֹמֶרֶת . יֵשׁ קוֹף בַּסֵפֶר . זֶה חֲלוֹם, אִימָא צוֹחֶקֶת . אַתְ בַּמִיטָה . אוֹי . . . תָמָר צוֹחֶקֶת . אֲנִי אוֹהֶבֶת קוֹפִים . למורה | לפני הקריאה מקנים לתלמידים את המילה "חלום" . כדאי לקרוא קודם כול את הסיפור בקול והתלמידים רק יקשיבו, ואחר כך לתת להם לקרוא בחוברת ולעשות את הפעילות . 40
|
|