עמוד:32

כִּתְבוּ לְפִי הַצִיוּר : אִישָׁה | פַּרְפַּר | נַעַל | גְבִינָה | זַיִת כִּתְבוּ רַק אֶת הָאוֹתִיוֹת בְּצָהוֹב לְפִי הַסֵדֶר מִלְמַעְלָה לְמַטָה . ִעִ מָה הַמִילָה ? חַבְּרוּ בְּקַו . ְ למורה | בפעילות הראשונה התלמידים ממלאים את התשבץ – הם כותבים ליד כל ציור את המילה המתאימה . בפעילות השנייה הם מעתיקים רק את האותיות שבטור הצהוב ( בלי סימני ניקוד ) בתשבץ וכותבים אותן בריבועים הצהובים . אחרי שכתבו מבקשים מהם לקרוא את המילה שהתקבלה ( עברית ) . בפעילות השלישית צריך למצוא התחלה וסוף של מילים ולחבר ביניהם . אחרי שהתלמידים חיברו כל שני חלקי מילה למילה שלמה מבקשים מהם להגיד בקול אילו מילים התקבלו . מְ שִׂמְתַלְ כִּ י לָ ה מִי ד עִי ל תָה 32

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר