|
עמוד:92
א . חקר נתונים – מהלך מחקר חשוב לציין שלא בהכרח מתקבלים בכל הקבוצות אותם הנתונים, שכן קיימת שונות בין התלמידים . דוגמה למסקנה שהתלמידים יכולים להגיע אליה היא שבהשוואה בין ממוצע הדופק ובין חציון הדופק הנתונים אינם בהכרח שווים, משום שדרך החישוב שלהם שונה . אחד ההבדלים בין החציון לממוצע הוא שהחציון אינו מושפע מערכים קיצוניים, אבל ייתכן שנושא זה אינו מתאים לרמת התלמידים . בסוף הסקת המסקנות אפשר לחזור ולהשוות את הממצאים להשערות שהעלו התלמידים בפעילות 1 ובפעילות 4 . 92
|
|