|
עמוד:9
א . מספרים עשרוניים על ישר המספרים ב פעילויות 12 ו- 13 התלמידים מיישמים את הרעיונות של ישר המספרים בהקשר של משקל . הינה הפתרון של פעילות 13 : גבא משקל הגרגיר : משקל הגרגיר : גרם משקל הגרגיר : גרם גרם 13 . מה משקלו של כל גרגיר אורז ? כתבו מספרים מתאימים . עד ג׳ 05 . 0 ג׳ 02 . 0 ג׳ 03 . 0 ג׳ 0 ג׳ 01 . 0 ג׳ 04 . 0 עד ג׳ 05 . 0 ג׳ 02 . 0 ג׳ 03 . 0 ג׳ 0 ג׳ 01 . 0 ג׳ 04 . 0 עד ג׳ 05 . 0 ג׳ 02 . 0 ג׳ 03 . 0 ג׳ 0 ג׳ 01 . 0 ג׳ 04 . 0 047 . 0 032 . 0 009 . 0 פעילות 14 היא פעילות אומדן . אפשר לבחור באחד הסעיפים ולדון בו יחד עם התלמידים . למשל, ב סעיף ג התלמידים יכולים להסביר כיצד אפשר לדעת איזה מספר קרוב יותר ל- 0 , אילו מספרים נמצאים מימין ל- 1 . 0 וכדומה . בכתיבה הפורמלית שבתחתית כל סעיף התלמידים חוזרים לידע המוכר על ישר המספרים – מספר גדול ממספר אחר אם הוא נמצא מימין לו על ישר המספרים . ג 092 . 0 12 . 0 102 . 020 . 0 < < < 2 . 0 0 092 . 1020 . 0 02 . 0 1 . 0 12 . 0 9
|
|