עמוד:94

11 . קחו את אחד העיגולים הוורודים שבחוברת האביזרים . א . קפלו את העיגול וצרו מיתר כרצונכם . ב . השוו בין אורך המיתר שקיבלתם לאורך המיתרים שקיבלו חבריכם לכיתה . האם כל המיתרים שהתקבלו שווים באורכם ? ג . המשיכו ליצור מיתרים – בכל שלב קפלו את העיגול ונסו ליצור מיתר ארוך יותר מהמיתר הקודם . סרטטו בסרגל את המיתרים שקיבלתם . נסו ליצור את המיתר הארוך ביותר במעגל . פפ עילות לעילות ל ככ ל הל ה ככ יתהיתה כך אפשר ליצור מיתר במעגל בעזרת קיפול : הק ט ע שהתקבל הוא ממ יתריתר . מקפלים עיגול . 10 . סרטטו במחברת מעגל גדול ובתוכו מעגלים בגדלים שונים, כמו בסרטוט . היעזרו במחוגה או בפס ליצירת מעגלים . יצירה ביצירה ב ממ חוגהחוגה קטע המחבר בין שתי נקודות על המעגל נקרא מיתר . א . הכרת המעגל והעיגול 94

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר