עמוד:13

14 . מניחים על השולחן את תשע המנסרות מתוך פאונים 1 – 10 שבניתם . בכל סבב תלמידי הכיתה מגרילים מספר בין 3 ל- 11 . על כל זוג תלמידים לבנות מהמנסרות מנסרה שמספר צלעות הבסיס שלה הוא המספר שהוגרל . אפשר להשתמש בכמה מנסרות שרוצים . הצעה : אפשר להגביל את הזמן לכל סבב בעזרת שעון עצר . זוג שמצליח לבנות מנסרה מתאימה בזמן שהוקצב זוכה בנקודה . הזוג שזכה במספר הנקודות הגדול ביותר אחרי חמישה סבבים הוא המנצח . ממ שחקשחק ה ח ו מ ר י ם ה ד ר ו ש י ם : > ת ש ע ה מ נ ס ר ו ת מ ת ו ך פ א ו נ י ם 1 – 0 1 ש ב נ י ת ם > פ ת ק י ם ש כ ת ו ב י ם ע ל י ה ם ה מ ס פ ר י ם 3 – 11 דד וגוג ממ הה בכיתה הוגרל המספר 7 . מירי וריקי הרכיבו מנסרה משובעת : 6 7 15 . פאזל : הרכיבו קובייה מכל תשע המנסרות שבניתם . חיחי דד הה א . הכרת המנסרה 13

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר