עמוד:44

א מ' 1 מ' 1 4 ב 3 מ' 1 9 מ' 5 6 » שניים מתלמידי הכיתה צבעו כך . מצאו את השטח של החלק הצבוע בכל ריבוע . השטח : מ״ר חישוב : השטח : מ״ר חישוב : יוצא יוצא ממ ן הן ה ככ לללל על המדף יש 11 ספלים . איזה מהתרשימים האלה מייצג את הקשר בין קבוצת הספלים שיש להם שתי ידיות לקבוצת הספלים שיש להם צלחת ? כתבו את המספר של כל ספל באזור המתאים בתרשים זה . אם יש ספל שאינו מתאים לשום קבוצה, סמנו אותו X-ב . ספליםשיש לה ם צ ל ח ת ספלים שיש ל ה ם ש ת י יד י ו ת תרשים 2 תרשים 1 ספליםשיש ל ה ם צ ל ח ת ספליםשיש להם ש ת י י ד י ו ת בב דד יקהיקה האם כתבתם את מספרי כל הספלים בתרשים ושום אזור לא נותר ריק ? 11 10 9 6 85 7 4 3 2 1 א . כפל שבר בשבר 44

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר