|
עמוד:127
פלא טבע מדריך למורה׀ 127 2 . אֵיךְ נִרְאֵית אֲרוּחַת הַבֹּקֶר שֶׁלָכֶם ? צַיְרוּ אוֹתָה כָּאן : מָרוֹקוֹ חָרִינְגוֹ, לֶחֶם שֶׁדוֹמֶה לְפַּנְקֵיְיק עִם חֶמְאָה וּדְבַשׁ . נִיגֶרְיָה מוֹי מוֹי, עוּגָה מִשְׁעוּעִית טְחוּנָה הָעֲטוּפָה בֶּעָלִים . מֶקְסִיקוֹ בֵּיצָה עִם שְׁעוּעִית . סְקוֹטְלַנְד דַיְסַת שִׁבֹּלֶת שׁוּעָל . יִשְׂרָאֵל 29 הערות לעצמי הצעה לפעילות נוספת אפשר להזמין את הילדים לספר איזו ארוחת בוקר נוהגים לאכול בביתם בסופי שבוע, ואם הם אוכלים מאכלים שנהוגים שנים רבות במשפחה המורחבת . אפשר להזמין את הילדים לצייר את ארוחת הבוקר המסורתית של המשפחה ולערוך תערוכה כיתתית של ציורי ארוחת בוקר משפחתית .
|

|