עמוד:39

39 5 . הַתְאִימוּ בֵּין הַהַתְחָלָה שֶל כָּל מִשְפָּט לַסוֹף שֶלוֹ . כְּשֶטִייַלְנוּ בְּאִיסְטַנְבּוּלא . כְּשֶהָיִיתִי בְּקַיְיטָנַת רוֹבּוֹטִיקָה כְּשֶהַכֶּלֶב שֶל פָאדִי הָלַךְ לְאִיבּוּד כְּשֶיֵש הַרְבֵּה רַעַש סָבְתָא שֶלִי קָרְאָה הַרְבֵּה סְפָרִים מָה לָבַשְתְ אֲנִי לֹא מְבִינָה מָה הִיא אוֹמֶרֶת לֹא שָמַעְתִי אוֹתָה לָמַדְתִי לִבְנוֹת רוֹבּוֹטִים קְטַנִים . אֲנִי לֹא יְכוֹלָה לִלְמוֹד . רָאִינוּ מִסְגָדִים גְדוֹלִים וְיָפִים . הוּא שָלַח הוֹדָעָה לַכִּיתָה . כְּשֶהִיא מְדַבֶּרֶת מַהֵר . כְּשֶהִיא הָיְיתָה יַלְדָה . כְּשֶהָלַכְתְ לַמְסִיבָּה ? כְּשֶהִיא דָפְקָה בַּדֶלֶת . ב . מִסְגָדִים مساجد

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר