|
עמוד:95
הַ ק וֹ ל וֹ ת שֶ ל כּ וּ לָ ם 95 19 . כִּתְבוּ בַּמַחְבֶּרֶת מָה יִהְיֶה בְּעֶרֶב הַמוּזִיקָה . הִשְתַמְשוּ בַּמִילִים יִהְיֶה , תִהְיֶה אוֹ יִהְיוּ . לְדוּגְמָה : 20 . עִבְדוּ בְּזוּגוֹת : שַאֲלוּ חָבֵר אוֹ חֲבֵרָה שְאֵלָה עַל עֶרֶב הַמוּזִיקָה . אַחַר כָּךְ עֲנוּ עַל הַשְאֵלָה שֶל הֶחָבֵר אוֹ הַחֲבֵרָה . הִשְתַמְשוּ בְּאַחַת מִמִילוֹת הַשְאֵלָה הָאֵלֶה : אֵיפֹה ? מָתַי ? מִי ? אֵיזֶה ? דוּגְמָה : מָתַי יִהְיֶה עֶרֶב הַמוּזִיקָה ? 21 . חִשְבוּ עַל עוֹד פְּעִילוּת מַתְאִימָה לְעֶרֶב מוּזִיקָה וְכִתְבוּ אוֹתָה בַּמַחְבֶּרֶת . בְּעֶרֶב הַמוּזִיקָה תִהְיֶה הוֹפָעָה שֶל הַתִזְמוֹרֶת . כָּאן קוֹרְאִים ! המשפחה שלי מאוד אוהבת מוזיקה . אבא שלי מנגן בחליל, אימא שלי ואחותי אוהבות לשיר, ואני מנגן בגיטרה . אני מנגן כבר שלוש שנים . אני גם משתתף בתזמורת של בית הספר . אנחנו מנגנים כל יום שני אחרי הצוהריים . לפעמים אנחנו מנגנים באירועים של בית הספר, ולפעמים יש לנו הופעה במתנ"ס . פעילות 20 הפעילות מתקיימת בזוגות על מנת לאפשר שיחה סביב הקיים בהזמנה . הפעילות מתרגלת שאילת שאלות וחזרה על מילות שאלה . פעילות 21 אפשר לקיים שיחה בכיתה על פעילויות נוספות המתאימות לערב מוזיקה או להפנינג בבית הספר, למשל : הופעת חליליות, תחרות כוכב נולד . כאן קוראים ! תרגול קריאה ללא סימני ניקוד . המונולוג של הילד מתאר את החשיבות שיש למוזיקה בחיי המשפחה שלו . בעקבות הקריאה תלמידים יכולים לספר על חשיבות המוזיקה במשפחתם או על תחביבים אחרים שיש לבני המשפחה שלהם . 95
|
|