|
עמוד:7
1 , 2 , 3 , מַ תְ חִ י לִ י ם ! 7 דָנָה 4 . "אֲנַחְנוּ בְּבֵית קָפֶה . " מִי זֶה "אֲנַחְנוּ" ? 5 . הַאִם דָנָה קְרוֹבָה לְבֵית הַקָפֶה אוֹ רְחוֹקָה מִמֶנוּ ? קְרוֹבָה | רְחוֹקָה אֵיךְ אַתֶם יוֹדְעִים ? 6 . בַּחֲרוּ אַחַת מֵהַשִׂיחוֹת, שַנוּ ( غيّر وا ) אֶת הַמִסְפָּרִים בַּשִׂיחָה וְקִרְאוּ אוֹתָה בְּזוּגוֹת . יָרַד / לָרֶדֶת نزل רֶגַע لحظة בֵּית קָפֶה / בָּתֵי קָפֶה مَقهًى / مَقاهٍ נַעֲמָה דָנָה, אֵיפֹה אַתְ ? אֲנִי לֹא יוֹדַעַת . עַכְשָיו יָרַדְתִי מֵהָאוֹטוֹבּוּס . רֶגַע, אֲנִי בִּרְחוֹב הַגֶפֶן לְיַד בַּיִת מִסְפָּר 20 . דָנָה מְצוּיָן . אֲנַחְנוּ בְּבֵית קָפֶה "אַלְקַהְוָּוה", בִּרְחוֹב הַגֶפֶן 16 . דָנָה יוֹפִי ! אָז אֲנִי מַגִיעָה עוֹד שְתֵי דַקוֹת . נַעֲמָה נַעֲמָה יוֹפִי . אַבָּא וַאֲנִי מְחַכִּים לָךְ . פעילות 4 אפשר לבקש מהתלמידים לתאר מה רואים בתמונה שבהודעה, ומה לומדים ממנה על בית הקפה ( למשל, שם בית הקפה ) . כמו כן אפשר לבקש מהתלמידים לאתר את המספרים שמופיעים בהודעה ולהגיד מה מציין כל מספר ( מספרי בתים, זמן ) . פעילות 6 הפעילות מבקשת קריאה בקול ובתפקידים של השיחה, ותרגול שימוש בשמות מספר נוספים . כדאי להפנות את תשומת ליבם לקריאה באינטונציה נכונה, בהתאם לתוכן במילים ובסמלילים . 7
|
|