עמוד:81

מְ שַׂ חֲ קִ ים בְּ כָ ל מָ ק וֹ ם 81 21 . עִבְדוּ בְּזוּגוֹת . מַאי וְיַסְמִין רוֹצוֹת לְהִיפָּגֵש אַחֲרֵי הַלִימוּדִים . הֵיעָזְרוּ בַּמֵידָע שֶבַּטַבְלָה וְהַצִיגוּ שִׂיחָה דוֹמָה לַשִׂיחָה בֵּין אַיָה, נוֹעַם וְדָנִיֵאל . استعينوا بالمعلومات الواردة في الجدول واعرضوا محادثة مشابهة للمحادثة بين آية، نوعم ودانيئيل . יוֹם רְבִיעִייוֹם שֵנִי יוֹם שְלִישִייוֹם רִאשוֹן שִיעוּר גִיטָרָהחוּג אוֹפַנַיִים הַצָגָהחוּג רוֹבּוֹטִיקָה כָּאן קוֹרְאִים ! כולם אוהבים לשחק במשחקים - ילדים, בני נוער וגם מבוגרים . אנחנו אוהבים לשחק לבד ואוהבים לשחק בקבוצה . אנחנו אוהבים לשחק במשחקים שאנחנו מכירים, אבל גם ללמוד משחקים חדשים . למה אנחנו אוהבים לשחק ? כי במשחק אנחנו בדרך כלל נמצאים עם חברים . אנחנו מדברים, צוחקים, וזה כיף . אנחנו חושבים איך לנצח - לפעמים אנחנו מצליחים, אבל לא תמיד . גם כשאנחנו מנצחים וגם כשאנחנו מפסידים, אנחנו הרבה פעמים רוצים לשחק שוב . ילדות משחקות הולה-הופ, הודו, 2018 פעילות 21 התלמידים מציגים שיחה במבנה דומה לשיחה "מתי ניפגש ? " עם שינוי של פרטים ושל מין הדוברים – מזכר לנקבה . התלמידים יכולים להיעזר בפעילויות של שעות אחרי הצוהריים המוצגות בפעילות או להציע פעילויות אחרות . התלמידים כותבים שיחה בזוגות ואז מציגים אותה במשחק תפקידים . כאן קוראים – פינה קבועה לקריאה ללא סימני ניקוד . התלמידים מתרגלים קריאה של קטע קצר ובו מילים מוכרות ושימושיות ומילים חדשות שנלמדו ביחידה . התלמידים מתרגלים שוב ושוב את קריאת המשפטים ללא ניקוד ויכולים גם להקליט את עצמם קוראים . 81

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר