עמוד:41

סְ לִ יחָ ה , מָ ה הַ שָ עָ ה ? 41 הַיוֹם שֶל עַלִי אֲנִי סְפּוֹרְטַאי, וַאֲנִי גָר בִּפְנִימִייָה לִסְפּוֹרְטָאִים צְעִירִים בְּוּוִינְגֵיְיט . בְּיָמִים רִאשוֹן, שֵנִי, שְלִישִי וַחֲמִישִי אֲנִי קָם בְּשָעָה שֵש, וּכְבָר בְּשָעָה אֲנִי בְּאִימוּן בּוֹקֶר בַּמִגְרָש . אֲנִי בָּאִימוּן עַד הַשָעָה שְמוֹנֶה, וְאָז אֲנִי אוֹכֵל אֲרוּחַת בּוֹקֶר בַּחֲדַר הָאוֹכֶל שֶל וּוִינְגֵיְיט . אַחַר כָּךְ אֲנִי נוֹסֵעַ עִם הַחֲבֵרִים שֶלִי מֵהַפְּנִימִייָה לְבֵית הַסֵפֶר בְּקִיבּוּץ שְפָיִים וְלוֹמֵד עַד הַשָעָה . אֲנִי בְּדֶרֶךְ כְּלָל אוֹכֵל אֲרוּחַת צוֹהֳרַיִים בִּשְפָיִים . כְּשֶאֲנִי חוֹזֵר לְוּוִינְגֵיְיט אֲנִי מֵכִין שִיעוּרֵי בַּיִת אוֹ נָח בַּחֶדֶר . בְּשָעָה אֲנִי יוֹצֵא לְעוֹד אִימוּן עַד לַאֲרוּחַת הָעֶרֶב בְּשָעָה שֶבַע . אַחֲרֵי הָאוֹכֶל אֲנַחְנוּ עוֹשִׂים כָּל מִינֵי דְבָרִים : מְשַׂחֲקִים, מְדַבְּרִים, מְכִינִים שִיעוּרֵי בַּיִת אוֹ לוֹמְדִים לְמִבְחָנִים . בְּשָעָה אֲנִי הוֹלֵךְ לִישוֹן . אֲנִי בְּדֶרֶךְ כְּלָל עָיֵיף מְאוֹד וְנִרְדָם מַהֵר . עוֹד יוֹם נֶהֱדָר נִגְמַר . מָחָר מַתְחִיל יוֹם חָדָש . פְּנִימִייָה / פְּנִימִיוֹת مؤسّسة داخليّة / مؤسّسات داخليّة סְפּוֹרְטַאי / סְפּוֹרְטָאִים رياضيّ / رياضيّون אִימוּן / אִימוּנִים تدريب / تدريبات עַלִי : יוֹם שֵנִי 00 : 06 בּוֹקֶר טוֹב ! 15 : 06 אִימוּן בּוֹקֶר 30 : 08 אֲרוּחַת בּוֹקֶר 30 : 09 - 00 : 14 בֵּית סֵפֶר 00 : 12 אֲרוּחַת צוֹהֳרַיִים 30 : 15 אִימוּן 00 : 19 אֲרוּחַת עֶרֶב 00 : 22 לַיְלָה טוֹב היום של עלי כהקדמה למונולוג של עלי, אפשר לנהל שיחה עם התלמידים על ילדים ספורטאים ולשאול אותם איך לדעתם נראה היום של ילדים כאלה . במהלך השיחה יעלו המילים החדשות מהמונולוג של עלי ( אימון, ספורטאי, פנימייה ) . העשרה : האקדמיה למצוינות בספורט פועלת במכון וינגייט מאז שנת ,1990 ומאפשרת לספורטאים צעירים לממש את הפוטנציאל הספורטיבי שלהם . הספורטאים שוהים בתנאי פנימייה במכון ווינגייט לצד צוות של מאמנים, רופאים ואנשי חינוך שמלווים אותם . את המסגרת הלימודית מקבלים הספורטאים הצעירים בבית הספר האזורי בשפיים . על פי "היהלום בספורט התחרותי בישראל", אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, מכון וינגייט זמן משחק, דיבור ועוד גם אני פעילות השוואה בין סדר יומם של מרים ועלי לסדר יומם של התלמידים - לפי תור התלמידים צריכים לומר משפט על משהו אחד מסדר היום שלהם שדומה לסדר היום של מרים או של עלי, לדוגמה : "גם אני כמו מרים קם בשעה רבע לשבע" או "גם אני כמו עלי אוכלת ארוחת ערב בשעה שבע בערב" . 41

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר