עמוד:128

128 לְמִי יֵשׁ אֶבֶן כְּבֵדָה יוֹתֵר, לְיָעֵל אוֹ לְשִׁירִי ? א . הַשְׁוָאוֹת מִשְׁקָל יָעֵל, שִׁירִי, מִיכַל וְאֶתִּי מָצְאוּ כָּל אַחַת אֶבֶן קְטַנָּה בֶּחָצֵר וְהִשְׁווּ אֶת הַמִּשְׁקָלִים שֶׁלָּהֶם בְּזוּגוֹת . בְּכָל צִיּוּר הַקִּיפוּ אֶת הַשֵּׁם שֶׁל הַיַּלְדָּה שֶׁיֵּשׁ לָהּ אֶבֶן כְּבֵדָה יוֹתֵר . 3 4 אֶתִּי מִיכַל שִׁירִי יָעֵל מִיכַל אֶתִּי שִׁירִי מִיכַל מִי מֵהֶן קָנְתָּׁה כַּמּוּת גְּדוֹלָה יוֹתֵר שֶׁל מְלָפְפוֹנִים ? דִּיּוּן : • הצעות לפעילויות נוספות שמשתמשים בהן במאזניים שהוכנו בכיתה - במדריך למורה . • בדיון שבפעילות 4 מומלץ לשאול : מדוע שוקלים את המוצרים ולא רק מונים אותם ? רִנָּה וּדְבוֹרָה קָנוּ מְלָפְפוֹנִים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר