|
עמוד:85
85 3 הֲזָזָה . הֲזָזָה . יֵש / אֵּין יֵש / אֵּין ב . הֲזָזָה הַאִם יֵש הֲזָזָה בֵּּין שְּתֵּי הַצּוּרוֹת ? בִּדְקוּ בְּאֵּילוּ מִקְרִים עֲבַרְתֶׁם מִצּוּרָה לְצוּרָה בְּלִי לְסוֹבֵּב אֶת הַשַבְּלוֹנָה . קווי הרשת מסייעים להסיע את השבלונה בלי לסובב אותה . אם התלמידים מצליחים להסיע את השבלונה בלי לסובב אותה ללא עזרת הרשת - אין הכרח שייעזרו בה . שימו לב, לשבלונה יש צורה של חץ וגם זה מסייע לתלמידים לשמור על הכיוון שלה . א| ב| 85 הֶמְשֵּךְ
|

|