עמוד:184

1 עיינו בתמונות בחלקיו השונים של הספר. בחרו בחמש תמונות, ציינו את המקום שבו צולמו והסבירו מהו גורם המשיכה של המקום לתיירות. 2 מיליוני תיירים מגיעים אל אזור הים התיכון מדי שנה. מהם היתרונות בכך, ומהם החסרונות בכך? 3 אֵילוּ צעדים נוקטות מדינות הים התיכון כדי למשוך אליהן תיירים? 4 מדוע לדעתכם פוקדים מרבית התיירים את איטליה, צרפת וספרד דווקא? 5 תכננו טיול סביב הים התיכון והכינו מסלול טיול כּרְאוּת עיניכם. 1 מֵי הים התיכון ומזג האוויר הנעים חביבים על אוהבי המים והחופים. בתמונה: נוף אופייני בחצי האי פִּילְיון, יוון 2 השילוב של ההרים, המפרצים, הצמחייה הירוקה והים הכחול, הוא שילוב מקסים. בתמונה: נמל הסירות בעיירה פּוֹרְטופִינו, איטליה 3 המעוניינים לעקוב אחַר ההיסטוריה ימצאו באזור אתרים היסטוריים רבים. בתמונה: שרידים של ספרייה עתיקה באֶפֶסוֹס, טורקיה 4 יש האוהבים לטייל בטבע ולבקר באתרים מיוחדים במינם. סביב הים התיכון יש תופעות טבע רבות, מעשה הבריאה. בתמונה: סלעים שצורתם כְּפִטְריות באזור קַפַּדוֹקיה, טורקיה 5 יש הסקרנים ללמוד על האמנות והאמנים. אזור הים התיכון משוּפּע ביצירות אמנות בְּנות מאות שנים, וגם ביצירות מודרניות. בתמונה – יצירות אמנות של האדריכל גַאוּדִי בברצלונה, ספרד 3 5 4 184

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר