עמוד:184

פעילויות - 4 – 1 בפעילויות אלה מבררים את ההבנה של העלילון . לפני ששולחים את הילדים לענות בספר , אפשר לשאול שאלות בעל פה על מידע גלוי : מי בעלילון רוצה לשמוע סיפור ? מי רוצה סיפור בחרוזים ? איזה סיפור נור רוצה ? איזה סיפור עדי רוצה ? איפה גרים נסיך ונסיכה ? פעילות – 5 אחרי שהבינו את העלילון אפשר להשלים את הבועה החסרה מתוך מחסן של כמה משפטים . המשפט המתאים – אני לא ישן ! אני רוצה סיפור מפחיד ! אם ילד יבחר להשלים משפט אחר כדאי לברר למה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר