עמוד:91

זמן משחק , דיבור ועוד אפשר להציג את הסיטואציה בכיתה . אפשר גם להציג סיטואציות אחרות מתאימות . תודה , בבקשה , סליחה לומדים את משמעות שלוש המילים , מתעכבים על הציורים שמציגים את המילים האלה ומבררים למה כל אחד אומר את המילה שהוא אומר , מה גרם לו ( לפי הציור ) להגיד את המילה הזאת . מבקשים מהילדים להמציא מצבים דומים ולהגיד את המילה המתאימה בכל פעם . פעילות – 1 מספרים את הסיפור שבציורים ושואלים מה מתאים להגיד בכל בלון ( שמים לב למי מכוון כל בלון , מי אומר את הדברים ) : הציור הראשון : ילדה ואימא במסעדה . הילדה רוצה מיץ . אימא רוצה סודה . מה אימא אומרת ? ( בבקשה ) . הציור השני : המלצר ( מתרגמים את המילה ) מביא לשולחן מיץ וסודה . מה אימא אומרת ? ( תודה ) . הציור השלישי : הילדה שופכת ( מתרגמים את המילה ) את המיץ . מה הילדה אומרת ? ( סליחה ) .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר