עמוד:7

האיורים כדאי לשים לב לאיורים המלווים את הסיפורים . האיורים ממחישים את השפה שבונה את הסיפור ואת עלילתו . ילדים בגיל צעיר נוטים להתייחס לאיורים ולהגיב עליהם . הם יכולים לשוחח עליהם ולפרש אותם . הילדים יכולים גם להציע איורים חדשים משלהם לסיפורים . משחק ושעשוע הצלחה והנאה בביצוע משימות הלימוד מסייעות ללמידה אפקטיבית , ולכן שולבו במדריך משחקים ושעשועים המתרגלים את המיומנויות השונות . הערות : . 1 במדריך זה נספח ובו רשימת המילים והתבניות הנמצאות ברמה II ( ראו נספח א , עמודים . ( 10 - 8 אוצר המילים והתבניות נותנים לילדים בסיס רחב מספיק כדי שיוכלו לשוחח על הסיפור ועל הדמויות שבו , ומאפשרים להם להביע את עצמם ואת מחשבותיהם ורגשותיהם . . 2 הצעות לתמיכה ברכישת הקריאה נמצאות במדריך למורה לרמה I ( נספח ב ' , עמוד . ( 10

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

המרכז לחינוך יהודי ע"ש מלטון, האוניברסיטה העברית בירושלים ע"ר


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר