|
עמוד:127
ציור הפתיחה ) עמוד 180 ( דיּוּן אלה הם הנוסעים של טיסה . 314 כמה כריות יש על הכיסא שמימין ? האם יש מספיק כריות לכל הנוסעים ? האם יש יותר נוסעים ילדים או יותר נוסעים מבוגרים ? כל ילד רוצה בקבוק מיץ תפוחים . האם יש מספיק ? הפרק מתחיל בציור פתיחה ובשאלות לדיון , המאפשרות למורה לשוחח עם התלמידים ולהבין מה הם יודעים על בעיות השוואה . הצעות לשאלות נוספות לדיון : כמה מקומות ישיבה יש במטוס ? כמה נוסעים יש ? בכמה מספר הכיסאות גדול ממספר הנוסעים ? אפשר לשאול על השוואת כמויות של סוגי בקבוקים , למשל : בכמה גדול מספר בקבוקי המים ממספר בקבוקי המיץ ? אפשר לשאול על השוואת כמויות של כריות לפי צבעים , למשל : בכמה קטן מספר הכריות האדומות ממספר הכריות האחרות ?
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
|