עמוד:70

פעילות - 3 הצעה לפתרון : א | שני טרַפזים ב | משלש וטרַפז ג | שתי מקביליּות אפשרות אחת : אפשרות אחרֶת : בּדקוּ את עצמכם מרבּעים המשימות בעמודים 117 - 116 נועדו לבדיקה עצמית של התלמידים בנושא המרובעים בכיתה ג ' . בפעילויות 1 ו - 2 נבדקת הבנה בסיסית של ההגדרות של קווים מקבילים וקווים מאונכים וזיהוי של קווים כאלה . בפעילות 2 התלמידים נדרשים לזהות את המרובע המיוחד שהכירו בפרק - הטרפז . בפעילות 3 התלמידים נדרשים לכתוב מתחת לכל שם של מרובע והגדרתו את המרובעים המתאימים לו . חשוב שכיווּן העבודה יהיה כאן מהשם וההגדרה אל המרובעים המתאימים ולא להפך – מהמרובעים לשם וההגדרה – משום שזה קשה יותר . התשובות : מקביליות - ב , ד , ו , ז טרפזים - ג , ה מעוינים - ב , ו

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר