|
עמוד:22
פעילות 10 ( עמ ' 42 ) בסעיף ב אפשר לסמן ארבעה משולשים שונים בגודלם : מומלץ לשאול את התלמידים : אילו משולשים סימנתם ? ( התשובה : משולשים שווי - צלעות , משולשים חדי - זוויות ) משולש שונה - צלעות ) עמ ' 45 - 43 ( משלּש שכּל הצלעות שלּו שונות בארְכּן נקרָא משלש ֻ שונה צלעות . פעילויות 14 - 12 ( עמ ' 45 - 44 ) פעילויות אלה מפתחות את הראייה המרחבית של התלמידים . הן אינן מי ָ דיות ואינן קלות למקצת התלמידים . חשוב לתת להם זמן מספיק להתמודד עם כל פעילות וחשוב שהם יבינו שלא מצפים מהם לראות באופן מי ָ די את המשולש המבוקש , אלא לנסות אפשרויות שונות עד שימצאו .
|
|