עמוד:124

פעילות 2 בפעילות זו התלמידים מרכיבים את השעון העשוי מקרטון המצורף לחוברת . השעון ילווה אותם בכל הפרק , ולכן חשוב לשמור עליו גם לשיעורים הבאים . פעילות 3 פעילות זו כוללת דוגמה לכל אחד ממצבי השעון שפגשו התלמידים בכיתה ב ' . חשוב לוודא שהתלמידים פתרו נכון את הפעילות כדי שיוכלו להיעזר בדוגמאות אלה בהמשך . עמוד 187 פעילות 4 בפעילות זו התלמידים מציגים שעות על שעון הקרטון שהרכיבו . הפעילות מתבצעת בהנחיית המורה . בסעיף ב התלמידים מקשרים בין זמנים מחיי היום - יום לשעות ולייצוגן בשעון . פעילויות -7 5 פעילויות אלה עוסקות בטעויות שכיחות של תלמידים בקריאת שעון . בכל אחת מהפעילויות המסיחים נבחרו במיוחד כדי לעמת את התלמידים עם טעויות אלה . 5 הקיפו את השעה שכל שעון מרְאה . 6 איזה שעון מרְאה את השעה רֶבע ל ? 5 ד אחת הטעויות השכיחות היא הפיכת תפקידי המחוגים – התייחסות למחוג השעות כמורה על הדקות ולהפך . טעות אפשרית זו באה לידי ביטוי בפעילויות 5 ו - . 6 ( פעילות 5 א - המסיח רבע ל - , 6 פעילות 5 ב - המסיח 9 ורבע , פעילות - 6 המסיח שעון א ) .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר