עמוד:179

אתגר 14 במקבילית שלפניכם אפשר להניח את סרגל הגובה בשני אופנים : מד צלע על צלע : a מד צלע על צלע : b ענו : מהו אורך צלע ? a מהו הגובה ל – ? a ענו : מהו אורך צלע ? b מהו הגובה ל – ? b 15 א . השתמשו בסרגל הגובה וענו : מהו אורך צלע ? a מהו הגובה ל – b ? a מהו שטח המקבילית ? a ב . עכשיו הניחו את סרגל הגובה כך שמד הצלע יהיה על צלע . b דיון מהו לדעתכם השטח שיתקבל ? מדוע ? oe a דקו את תשובתכם . מהו אורך צלע ? b מהו הגובה ל – ? b מהו שטח המקבילית ? ג . חשבו את השטח של המקבילית שבסעיף 14 בשתי דרכים . 16 השלימו את הטבלה במחברת . למורה : בסעיף 15 ג אחת הדרכים למצוא את השטח היא בעזרת התרגיל . – 1 2 לתלמידים שאינם יודעים לפתור תרגיל זה כדאי להמליץ לפתור על ידי חיבור חוזר .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר