עמוד:129

8 גובה או לא גובה ? החליטו בכל מקרה , אם הקטע המסורטט בצבע הוא גובה או לא גובה . זכרו שהגובה לצלע a צריך לקיים את כל הדרישות האלה : מאונך לצלע . קצהו האחד בקדקוד שמול . קצהו האחר על צלע או על המשכה . בכל מקרה שעניתם לא גובה - הסבירו מדוע . לא גובה , כי הקצה אינו בקדקוד שמול דיון היעזרו בסרטוטים שבסעיף 8 וענו : א . האם כל קטע המאונך לצלע הוא גובה של המשולש ? ב . האם כל קטע שקצהו בקדקוד הוא גובה של המשולש ? למורה : חשוב לנתח כל מקרה בדיון כיתתי . חשוב לנתח עם התלמידים את פתרונותיהם על פי שלוש הדרישות שהגובה צריך לקיים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר