עמוד:157

התלמידים יפגשו בפרק סוגי תוכן שונים ויתרגלו דרכי הפקת מידע מתוכן העניינים על הכתוב בספר , על הרלוונטיות של הספר לענייניהם ועל הניווט בתוך הספר ( איתור פריטים בו . ( הערות והצעות להוראת הפרק תוכן העניינים " ילדים ממחזרים " ( עמוד ( 1 72 פעילות – ב . 1 הפרק "כללי זהירות" שונה מהאחרים גם בניסוחו וגם בהבנה שהוא מתייחס לתוכן החוברת כולה . פעילויות 2 ו- – 3 שתי השאלות נועדו להדגיש שמתוכן העניינים אפשר ללמוד על הרלוונטיות של ספר לתחום פעילות או עניין . בשאלה 2 ניתן לענות כי כל אחד מהפרקים יכול להתאים לקבוצה שמכינה את ההצגה . פעילות – 4 פעולת המיון תדגיש את הקשר בין ההכללה שבכותרת לבין פירוט התכולה של כל פרק . עם זאת , יש כמה דברים שאינם חד משמעיים . בובות למשל אפשר לגזור גם מנייר , אך נראה שמעניין יותר ליצור בובות סמרטוטים מבדים . אפשר לבקש מהתלמידים לנמק את השיוך לפרק .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר