|
עמוד:8
› הקפדה על ייצוג חזותי ( ויזואלי ) בעל ערך ומותאם – תשומת לב לגודל אות , סוגי גופנים , חילופי גופנים ( בכותרות , בהבחנה בין טקסט לפעילות וכד , ( ' מרווחים בין שורות ובין פסקות . תמונות ואיורים מופיעים הן כאמצעי המחשה והן כטקסטים חזותיים שהתלמידים מוזמנים " לקרוא , " לפרש , לתת עליהם את הדעת , להכיר . העימוד בספר נותן מע נה לשני מצבי שימוש – קריאה בספר המודפס , וקריאה והקרנה של הספר בגרסתו הדיגיטלית תוך התחשבות בממשק הדיגיטלי . האיורים בספר נבחרו בקפידה מתוך גישה הרואה במוצר המכוון לילדים גם אמצעי לחינוך אסתטי , ו המביאה בחשבון את תלמידי כיתה ב' בעידן הנוכחי כקבוצה החשופה להיצף חזותי ( ויזואלי . ( הנחה זו כיוונה את הבחירות שלנו בעיצוב הספר .
|
|