קראו בכותר - מסלולים פלוס : 16 - לכיתה ו
160
   1 . » קראו את שתי הבעיות והשלימו את המספרים הנתונים בכל בעיה במקומות  המתאימים בטבלאות .  ג מציאת החלק  = 2 : 3 עם המורה  בספר של נעמי יש 50 עמודים .  היא קראה % 10 מהעמודים .  כמה עמודים היא קראה ?  בספר של תמר יש 50 עמודים .  היא קראה 10 עמודים .  כמה אחוזים מהעמודים היא קראה ?  בעיה בבעיה א  כמה ? איזה חלק ?  עמודים  עמודים % 100  בספר  עמודים  עמודים %  שנקראו  כמה ? איזה חלק ?  עמודים  עמודים % 100  בספר  עמודים  עמודים %  שנקראו  במה שתי הבעיות והטבלאות שלהן דומות ובמה הן שונות ? דד יוןיון  • השלימו את הפתרון של כל אחת מהתלמידות . דד יוןיון  • האם שתיהן קיבלו את אותה התשובה ? השלימו אותה בטבלה של בעיה ב .  יעל  א נ י מ רח יבה את השבר לשבר שה מ כ נ ה  שלו הוא 100 :  10  = 50 %  100  מיכל  א נ י מ צ מ צ מ ת את השבר :  1  הוא % . ו ז ו כ רת ש- 5  10 1  = 550  » התבוננו ב בעיה א : כמה עמודים קראה נעמי ? השלימו בטבלה .  » התבוננו ב בעיה ב : כדי למצוא כמה אחוזים מהעמודים קראה תמר,  . 10  50  אפשר לכתוב תחילה את החלק המתאים ל- 10 עמודים מתוך 50 כשבר :  כעת יש למצוא את השבר באחוזים . כך התחילו יעל ומיכל לפתור : ג . מציאת החלק 160
   2 . בכיתה ו בבית הספר ״תורת חסד״ יש 30 תלמידות . בכיתה זו ערכו סקר כדי לבדוק מה  מקצוע הלימוד המועדף על התלמידות מתוך המקצועות הכלליים .  התבוננו בממצאי הסקר .  א . מה אחוז התלמידות שהמקצוע המועדף  עליהן הוא מתמטיקה ?  ב . מה אחוז התלמידות שהמקצוע המועדף  עליהן הוא ספרות ?  ג . מה אחוז התלמידות שהמקצוע המועדף  עליהן הוא גאוגרפיה ?  ד . מה אחוז התלמידות שאין להן העדפה ברורה ?  4 . בתחילת היום הכיל מכל הדלק של המשאית 200 ליטר דלק .  א . בנסיעה למפעל צרכה המשאית 50 ליטר דלק .  כמה אחוזים מהדלק שבמכל צרכה המשאית בנסיעה זו ?  ב . בנסיעה בחזרה צרכה המשאית % 50 מהדלק שנשאר .  כמה דלק היא צרכה בנסיעה בחזרה ?  ג . כמה דלק נשאר במכל לאחר הנסיעה בחזרה ?  מספר האריחים  סוג האריח  מספר האריחים  הכולל  אחוז האריחים הפגומים  הפגומים  פחות מ- % 10 / % 10 / יותר מ- % 5004510  פחות מ- % 10 / % 10 / יותר מ- % 1201410  פחות מ- % 10 / % 10 / יותר מ- % 1301310  פחות מ- % 10 / % 10 / יותר מ- % 2,50025010  מ קצוע הלי מ ו ד ה מ וע ד ף על תל מ י ד ות  כ יתה ו בבית הס פ ר ״תורת חס ד ״  מתמטיקה – 15 תלמידות  ספרות – 3 תלמידות  גאוגרפיה – 6 תלמידות  לשאר התלמידות אין העדפה ברורה .  3 . בטבלה מוצגים נתונים שנאספו בבדיקת איכות של סוגים שונים של אריחים לריצוף .  מה אחוז האריחים הפגומים מכל סוג ? הקיפו . ג . מציאת החלק 161
אנא המתן/י... הספר בטעינה