עמוד:26

ב . דמינו פגישה של העץ והילד לאחר ששניהם גדלו . כתבו במחברת מה הם אומרים ומה הם מספרים זה לזה . חשבומה העץ ירצה לדעת על הילד ומה הילד ירצה לדעת על העץ . שימו לב : כשכותבים דו-שיח , בתחילת כל שורה כותבים מי מדבר : העץ : הילד : העץ : חשוב גם להכניס את סימני הפסוק המתאימים : סימן שאלה בסוף שאלה , ונקדה בסוף משפט רגיל . . 7 מתחו קו מכל ציור לבטוי המתאים לו . ללכת על קצות האצבעות ללקק את האצבעות טביעת אצבעות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר