עמוד:6

לבסוף , אני מעוניין להודות לכמה אנשים יקרים : * לקורינה פולינגר , המלמדת במרכז לחינוך מדעי בתל-אביב - חמד " ע , אשר קראה ביסודיות אופיינית את הספר , והעירה הערות מועילות . * ליהושע זכאי מתיכון "אורט " בקרית טבעון , ולסול בלונדר מתיכון טשרניחובסקי בנתניה , שהעמידו לרשותי את אוספי הבולים שלהם ; אחדים מהבולים מעטרים את דפי הספר . * לאסף מסעוד , מצוות הגרפיקה במחלקה להוראת המדעים , מכון ויצמן למדע , עבור המסירות והמקצועיות הרבה בעיבוד התמונות ובהכנת התרשימים והאיורים המשובצים בדפי הספר לתלמידי כיתות י - מודלים של האור , המשמשים ברובם בספר הנוכחי . לזיו אריאלי , מצוות הגרפיקה במחלקה להוראת המדעים , מכון ויצמן למדע , עבור עיצוב עטיפת הספר , תיקונים בתרשימים שנלקחו מהספר לכיתה י , ' מודלים של האור , על פי הערות שנתנו במסגרת ההגהות של הספר הנוכחי . לאבי טל , מצוות הכתבנות במכון דוידסון , עבור המקצועיות הרבה בעיצוב הספר . * לשלום נידם , מצוות הצילום במכון ויצמן למדע , עבור התצלומים המופיעים בספר . ?* לאנה משיח , מצוות הצילום במכון ויצמן למדע , עבור הסריקה של התצלומים ושל הבולים המופיעים בספר . * לד " ר משה רשפון , מנהל גן המדע במכון ויצמן למדע , על הרשות להשתמש בתצלום שמופיע במרכז הכריכה הקדמית של הספר . לפרופ ' אורי הבר-שיים , על הרשות להשתמש בתצלומים אחדים של תכנית הלימודים . PSSC עדי רוזן , המחלקה להוראת המדעים , מכון ויצמן למדע אב תשס " ח-אוגוסט 2008

מכון ויצמן למדע. המחלקה להוראת המדעים

אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר