עמוד:16

דוגמאות לתשובות בעקבות השינויים : " חשוב לקיים את אולימפיאדת הנכים כי בזכותה גם לאנשים נכים יש הזדמנות להתחרות בתחרות ספורט עולמית " . " אולימפיאדת הנכים נותנת הזדמנות לאנשים נכים להתאמן ולהתחרות בספורט " . הערה דידקטית : חשוב להציג כמה ניסוחים מתאימים ולא להדגים רק ניסוח אחד . חשוב שהתלמידים יבינו שאין רק דרך אחת מתאימה להגיד את הדברים . התלמידים מתבקשים לבדוק את התשובה שהם כתבו במבחן ולזהות : האם הנימוק / ים שבחרו מתאימים ? האם הם כתובים באופן ברור ומדויק ? אם יש צורך בתיקון , הם מתבקשים לכתוב תשובה מיטבית לשאלה . שלב שלישי : בקרה - בדיקה ותיקון מרכזים כמה דוגמאות של תשובות התלמידים , מקיימים דיון על הדרכים האפשריות לבדיקת התשובות . אפשר להציע לתלמידים לעבוד בזוגות , להחליף תשובות , לבדוק ולהגיב זה לזה . דרך אפשרית לבדיקת תשובות התלמידים : סיכום מהלך הלמידה : הערה חשובה : חשוב להפעיל שיקול דעת בכל כיתה לגבי השאלות שנבחרו לתיקון ולגבי כמותן .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר