עמוד:64

› מה תזכרו מהעבודה הזאת ? מה תיקחו ממנה ? בנוסף , במפגשים הרביעי והחמישי כדאי לעשות שני דברים : א . לעבור על דגשים לכתיבת העבודה : ראשי הפרקים , הניסוח המתאים , הסדר וכן הלאה . ( ראו נספח מס' - 10 דגשים לעבודה הכתובה . ( ב . לבחור את העבודות הטובות ביותר שאותן יציגו התלמידים בפני ההורים והאורחים באירוע השיא . כל תלמיד רושם על פתק את שלוש העבודות שהיו הטובות ביותר בעיניו ושגם הוצגו באופן הטוב ביותר ( אפשר לחילופין ליצור טופס e Forms-ב ל Goog ולשלוח לתלמידים . ( לאחר מפגש מס' – 5 היערכות לאירוע השיא כל הצוותים : מכינים פוסטר של העבודה לפי כללי הכנת פוסטר . הצוותים שעבודתם הייתה הטובה ביותר : מתכוננים להצגת העבודה ומשפרים אותה . יתר התלמידים – שותפים בהכנות לאירוע השיא : › צוות הנחיה ( שני תלמידים , בן ובת ) - מכין טקסט הנחיה וחוזר על הטקסט . › צוות תפאורה ובמה - דואג לתפאורה הולמת וכן להגברה ולתאורה . › צוות הזמנה - מכין עלון הזמנה להורים ולאורחים , ודואג להפיצו . › צוות פוסטרים - עוזר לכל הצוותים בהכנת הפוסטרים , דואג לאסוף אותם מהם ומארגן את תליית הפוסטרים ואת הצגתם בכניסה לבית הספר או בחלל מרכזי אחר , גדול ומרווח . › צוות אולם - מארגן את האולם מבחינת מקומות הישיבה , מניח על הכיסאות דפים המפרטים את סדר האירוע וכיוצא בזה . › צוות קבלת פנים - מקבל את ההורים ואת האורחים בכניסה לבית הספר ומפנה אותם לחלל שבו מוצגים הפוסטרים . › צוות תיעוד - מצלם ומסריט את הערב כולו , עורך את החומרים , מכין סרטון ומעלה אותו לאתר בית הספר . › צוות הפקה - מארגן את לוח הזמנים ומתאם בין כל הצוותים והגורמים . אירוע השיא ראו איך עשו זאת בבית ספר "נופי גולן " לאירוע מוזמנים כל תלמידי הכיתה או השכבה והוריהם , מורי הכיתה או השכבה ואורחים . מומלץ להזמין לאירוע את ראש הרשות או נציג אחר , כמו מנהל מחלקה , ואפשר גם לארגן הרצאת אורח - פגישה עם גאוגרף : חוקר או איש תכנון עירוני , תחבורתי או סביבתי , מהנדס העיר או אדם מהעירייה העוסק בתכנון .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר