עמוד:44

א . הצעה לארגון נושאים על פי בסיס והרחבה מאחר שתכנית הלימודים רחבה וכוללת נושאים , מושגים ומיומנויות רבים , חשוב שהמורים יתכננו את מהלך ההוראה למשך השנה ויכינו מערכי שיעור יעילים לאורך השנה . כלומר , מצופה מהמורה להגדיר מטרה המתייחסת לרעיון או לעיקרון גאוגרפי שאותו רוצים ללמד בשיעור , ולהגדיר את רצף הפעילויות להשגתה . רק תכנון מעין זה יעזור למורים לעמוד ביעדים . חשוב להדגיש - אין מצופה ללמד כל עמוד בספר הלימוד והתלמידים אינם צריכים לבצע את כל הפעילויות – העושר נועד לאפשר לכם , המורים , בחירה . לפניכם טבלה המציגה את תוכן העניינים של ספר הלימוד , הצעות לנושאי בסיס והרחבה ומספר השעות המומלץ לכל נושא . בנוסף , חשוב מאוד שאתם המורים תכירו את תכנית הלימודים שפרסם הפיקוח על הגאוגרפיה ותעקבו אחר הנושאים והמיומנויות הנדרשים על פי התכנית . בסיס והרחבה לספר הלימוד

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר