עמוד:92

. 9 כתבו את המילים , בניית מילים - הצליל ח בסוף מילה מופיע בקבוצת פעלים . התלמידים ירכיבו את הצלילים , יכתבו את הפועל שהתקבל , ויקראו אותו . אפשר להציג את הפעלים בפנטומימה . המורה או אחד התלמידים יציגו והאחרים ישערו לאיזה פועל הכוונה . אפשר לחבר משפטים ולהשלימם : "הוא שלח , " ... " הוא לקח , " ... "הוא ברח , " ... " הוא מרח . " ... אפשר לתת משפט פותח : למה ברק לקח ? ולהשלים בחריזה . . 10 מה מתאים ? הבנה - לבדיקת ההבנה של המילים שנכתבו , התלמידים יקראו את הפעלים , וימתחו קו מן הפועל המתאים אל האיור . . 11 מה מתחרז ? - התלמידים יקראו את 6 הפעלים , ובהמשך יזהו 3 זוגות של פעלים חורזים . אפשר לבנות שירים קטנים ) גם שטותיים ( מהחרוזים . הציעו התחלה כמו : מי את הגבינה לקח ? והתלמידים ימשיכו : ... ברח .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר