עמוד:80

. 6 קומיקס - התלמידים יתבוננו בקומיקס , וינסו להבין : מי בתמונה ? מה הם עושים ? למה ברק צוחק ? ניתן להציג את הקומיקס . . 7 כתבו את המילים , בניית מילים - מן הצלילים המוכרים בנו על הלוח מילים חדשות ; למה , קל , קלה . . 8 מה קל ? מה לא קל ? - התלמידים יכולים לקרוא את ההוראה . . 9 זכר ונקבה - קל / קלה דוגמה נוספת לזכר ונקבה . הציעו שמות עצם שונים ) ענן , עלה , נוצה , שערה ( והתלמידים יתאימו : קל או קלה . . 10 הפכים - קל / לא קל . אפשר לשחק במשחק הפכים . ההפך מקל ) בהקשר זה ( = כבד . ) בהקשר של מבחן , למשל , ההפך הוא קשה . ) הציגו מילים נוספות , ובקשו את היפוכן . למשל : קטן / גדול , גבוה / נמוך , שחור / לבן .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר