עמוד:44

. 1 צבעו רק ת - בקשו מהתלמידים לכתוב את האותיות ובהמשך לצבוע את הצליל ת . מה התקבל ? ( תנין . ( שאלו - מדוע נבחר ציור זה ? . 2 מה מתחיל ב-ת ? מה נגמר ב-ת ? הבחנה שמיעתית : עברו עם התלמידים על כל איור . כדאי לברר עם התלמידים מה מאויר בכל איור . בדקו שכל המילים ידועות ומובנות . רביעייה ראשונה - יש למצוא את המילים המתחילות ב-ת , ולכתוב את הצליל מתחת לאיור . רביעייה שנייה - יש למצוא את המילים שנגמרות ב-ת , ולכתוב את הצלילים במקום המתאים . הפנו את תשומת לבם של הילדים למקומות השונים על פני השורה שבהם יש לכתוב את הצלילים השונים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר