עמוד:36

מידע וסיור וירטואלי באתר מצדה . ביתן דן , ' מצדה הסמל והמיתוס' , בתוך מרדכי נאור ( עורך , ( ים המלח ומדבר יהודה , 1091 – 1011 יב"צ , . 1993 הלצמן דודי , מיתוס מצדה , תקציר עבודת מאסטר . זיו יהודה , ' לכבוש את ההר – ראשוני המעפילים אל , 'ההר קתדרה , . 1995 , 93 חסקין גילי , ' מיתוס מצדה – עלייתו ונפילתו באתוס . 'הישראלי מוקדים פדגוגיים בניית טיעון בפרק זה מספר סוגיות לדיון . האמנם שנאת חינם היא שגרמה לחורבן ? אם לא , מה הגורם שהביא לחורבן ? מה גרם ליהודים למרוד ברומאים האם הייתה זו קנאות לשמה או אהבת חירות ? מה יחסם של התלמידים למיתוס מצדה ? האם יש לאמצו או שאולי זהו מודל התאבדות שיש לדחותו ? השימוש בטיעון מחייב בירור מה נדרש בחשיבה טיעונית ? כיצד ניתן לזהות טענה + נימוקים בטקסט ? היעזרו בהנחיות הבאות כדי לעצב שימוש מושכל במבנה טיעוני ולשלב הוראה ברמת מטה קוגניציה בכיתה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר