עמוד:62

א . על כל קלף יכתבו בצד אחד תיאור של אירוע , ובצד האחר יכתבו את הרגש שהאירוע מעורר . ב . שמים את הקלפים בערמה . תיאורי האירועים כלפי מעלה . ג . כל משתתף או משתתפת לוקחים קלף בתורם , קוראים בקול את האירוע , ומנחשים את הרגש . ד . אם מנחשים נכון - לוקחים את הקלף , ואם לא - מחזירים אותו . "קופה"ל ה . המנצח או המנצחת - השחקנים שבידיהם הכי הרבה קלפים . . 5 " פינת שלווה " בבית - הציעו לתלמידים ליצור לעצמם פינת שלווה בבית . סיכום הפעילות 5 ) דקות ( החליטו עם התלמידים באיזו דרך אתם עומדים לשתף את בית-הספר ואת המשפחה בנושא הרגשות , וקבעו חלוקת תפקידים . אפשרויות הרחבה : . 1 כותבים מכתב גם עם ההורים : א . חלקו לתלמידים את הדף לתלמידים : כותבים מכתב , ובקשו מהם לכתוב את המכתב . ב . התלמידים יקראו את האירוע להורים בבית . ג . התלמידים יבקשו מההורים לנסח מכתב אל הוריו של רועי , הילד הפוגע . במכתב הם יתארו מה הם מרגישים בעקבות האירוע . . 2 הפעילות "מציעים הצעות לשיפור האקלים בבית-הספר וכותבים מכתב , "רשמי בתוך אתר בין הצילצולים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

שגרירות ארה"ב בישראל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר