עמוד:36

. 5 המשיכו כך , לפי סדר המספרים , עד שכל המשתתפים ידברו בתורם . טיפ תוכלו להמשיג לתלמידים את טיבו של הרגש באמצעות שאלות כגון : מה אתם מרגישים בגוף כשאתם עצובים ? מה אתם חושבים כשאתם עצובים ? איך אתם נראים כשאתם עצובים ? מה אתם עושים כשאתם עצובים ? נצלו כל הזדמנות להקשיב לתלמידים ולעודד אותם להקשיב זה לזה , להבין זה את זה , לשתף בגילוי לב , ולהעמיק את החיבור הרגשי ביניכם . חלופות : . 1 אפשר להמשיך את הסבב 2-ב דרכים נוספות : א . חזרה על אותו המצב ( למשל , תלמיד בבית חולים , ( ורגשות אחרים ( למשל , לחץ או דאגה . ( ב . השלמה של משפט רגש אחר ( למשל , "אני מרגיש / ה שמחה כאשר . ( " ... 2 . במקום פתקים אפשר להשתמש בכדור רך : מקבלי הכדור חוזרים על דברי זורקי הכדור , ואחר כך משלימים את המשפט בעצמם . סיכום הפעילות 10 ) דקות ( שאלו את התלמידים : . 1 האם לדעתכם השיחה שהתקיימה כאן היום הייתה שונה משיחות שמתקיימות בכיתה בדרך כלל ? . 2 האם נודע לכם משהו חדש על מישהו מהחברים שלכם בכיתה ? . 3 האם שיתפתם אחרים במשהו אחד אישי וחדש על עצמכם ? . 4 האם יש משהו שהייתם רוצים לשתף אותנו בו ולספר עליו עכשיו - משהו שאתם חושבים או מרגישים ? אפשרויות הרחבה : . 1 שחקו בקבוצות קטנות את המשחק "איך אני מרגיש / , "ה בתוך אתר דיאלוג עם אופק . . 2 הפעילות "פתגמים , "ואיורים בתוך אתר בין הצלצולים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

שגרירות ארה"ב בישראל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר