עמוד:4

יחידה : 3 חוקת ההתחשבות שלנו 81 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שיעור ראשון : מזהים פעולות בלתי-מתחשבות בכיתה 84 . . . . . . . . . . . . . . . שיעור שני : מזהים פעולות של התחשבות בכיתה 87 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . יחידה : 4 הציעו לקהילה 90 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שיעור ראשון : הזדמנויות לנתינה 90 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שיעור שני : תכנון פרוייקט מעורבות בקהילה 92 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . פרק : 3 פתרון יצירתי לסכסוכים 93 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . יחידה : 1 מתחשבים בעמדתו של האחר 96 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שיעור ראשון : נקודות מבט שונות בסכסוך 96 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שיעור שני : לפגוע בלי כוונה 100 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . יחידה : 2 הסלמה בסכסוך 104 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שיעור ראשון : סולם ההסלמה 104 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שיעור שני : כותבים על סכסוכים 107 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . יחידה : 3 יורדים מהסולם 109 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שיעור ראשון : משפטים בגוף ראשון משפטי" ) 109 . . . . . . . . . . . . . . . . . . ( "אני שיעור שני : תרגול "משפטי אני" 113 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . יחידה : 4 נלחמים באלימות 116 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שיעור ראשון : סוגים שונים של אלימות 116 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שיעור שני : התערבות יעילה במקרים של אלימות 119 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . פרק : 4 לקבל את השונה 121 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . יחידה : 1 הורים וילדים מדברים על שונות 124 . . . . . . . . . . . . . . . . . . יחידה : 2 הכללות , דעות קדומות וסטראוטיפים 131 . . . . . . . . . . . . . שיעור ראשון : הכללות , דעות קדומות וסטראוטיפים מצחיקים 132 . . . . . . . . . שיעור שני : אילו הכללות , דעות קדומות וסטראוטיפים משפיעים עליי 135 . . . יחידה : 3 כולנו נפגעים לפעמים 137 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . יחידה : 4 טקס לסיום התכנית 143 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . נספח : דפים לתלמידים 147 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

שגרירות ארה"ב בישראל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר